Proactief ZZP

Proactief zijn, een groot en belangrijk begrip. Als ZZP-er moet je altijd proactief zijn en willen werken en leren. Wij vertellen de voornaamste reden waarom proactief zijn zo belangrijk is en we geven je ook een tip mee.

Proactief zijn

Jij wilt de klant het gevoel geven dat jij er alles aan doet om hen te ondersteunen en te ontlasten. Jij wilt dat de klant jouw gaat vragen om morgen weer te komen.
Door altijd bezig te zijn en het initiatief te nemen krijgt de klant deze beleving. Jij bent verantwoordelijk dat de klant jou morgen en de dagen daarna weer wilt zien.

Blijf bezig

Kijk wat er te doen is. Stofzuigen, vuilniszakken weg brengen, vaatwasser in en uitruimen, tafels en aanrecht schoon maken kan altijd.
Spelletjes en puzzelen met de cliƫnten doet het ook altijd goed.
En weet je niet wat je nog meer kan doen, dan kan je er altijd naar vragen.

Deel dit verhaal:
Avatar

Geschreven door:

ContraTrainingen

Zoeken

Meer informatie aanvragen contact