Proactief ZZP

Proactief zijn; een groot en belangrijk begrip. Als ZZP-er moet je altijd proactief zijn en op die manier willen werken en leren. Wij vertellen de voornaamste reden waarom proactief zijn zo belangrijk is en we geven je ook een tip mee.

Proactief zijn

Jij wilt de klant het gevoel geven dat jij er alles aan doet om hen te ondersteunen en te ontlasten.
Jij wilt dat de klant jou gaat vragen om morgen weer te komen.
Door altijd bezig te zijn en het initiatief te nemen krijgt de klant deze beleving.
Jij bent verantwoordelijk dat de klant jou morgen en de dagen daarna weer wilt zien.

Blijf bezig

Kijk wat er te doen is. Stofzuigen, vuilniszakken wegbrengen, de vaatwasser in- en uitruimen, de tafels en het aanrecht schoonmaken kan altijd.
Spelletjes spelen en puzzelen met de cliënten doen het ook altijd goed.
En als je niet weet wat je nog meer kunt doen, dan kun je er altijd naar vragen.

Meer informatie aanvragen contact